Цытуючы брыфінг Мінабароны РФ ад 8 сакавіка, БелТА і БТ нават не пазначаюць, што гэта міністэрства іншай краіны. Вось так выглядала падача інфармацыі. 

Калі паглядзець тэлеграм-канал галоўнага дзяржаўнага інфармагенцтва, то добрая частка кантэнту — масавыя перапосты з ТАСС, Russia Today, РІА Навіны. Спасылкі на тое ж беларускае тэлебачанне сустракаюцца куды радзей.

Чытайце таксама:

Ютуб заблакаваў расійскага прапагандыста Уладзіміра Салаўёва

«Никакой чрезвычайщины». Што пісалі лукашэнкаўскія СМІ ў дзень уварвання Расіі ва Украіну

Клас
Панылы сорам
Ха-ха
Ого
Сумна
Абуральна

Хочаш падзяліцца важнай інфармацыяй ананімна і канфідэнцыйна?

Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзеру