Найти
14
сушаны анчоус/ответить/
02.07.2023
Наша Пніва, што за прапаганда? вось па радыё наадварот казалі - што піва асабліва ў спякоту шкодна
0
Железный Дровосек /ответить/
02.07.2023
«хімікі з Каларадскага ўніверістэта»— для сэрца беларуса павінна адгукнуцца пяшчотнай нотай))
02.07.2023
Galandskae -Belgiiskae Piva samae lepsae ! 11-15 % ! Ciomnae.....
6
Жвір/ответить/
02.07.2023
mikola, гэтае вашае "самае лепшае" ненатуральнай моцнасьці, гэта ўвогуле ніякае ня піва, проста піўны напой.
2
хамса/ответить/
02.07.2023
mikola, памятаецца, вы абяцалі бляшанку (ці дзве?) даслаць
ну й
дзе яны?
скралі на пошце?
6
Mafkees /ответить/
02.07.2023
mikola, Микола, бельгийское 8-15% это да 100% согласен Duvel, La Chouffe и тд. Но вот голандское?? Где ж оно лепшае? Это моча со спиртом,пить невозможно. Мы называем это дешевым голландскийм кайфом.
7
Mafkees /ответить/
02.07.2023
Жвір, Вы полностью не правы. Бельгийский трапист натурально от 8 до 15%, Sint Martens Pal Al, Westmalle, Trippel Carmeliet, La Chouffe и многое другое. Обалденное пиво.
4
Жвір/ответить/
03.07.2023
Mafkees , гэта тэхналягічна, то бок штучна ўзмоцненыя напоі, што ўтрымліваюць 8% і болей алкаголю. Гэта піўны напой з узмоцненым утрыманьнем алкаголю, якому "дапамаглі" узмацніцца. Сапраўднае піва "нізавога" бражэньня, не набярэ алкаголю болей за 5% натуральным працэсам вытворчасьці, яно будзе мець яго менш за 5%, пры шчыльнасьці 10-12%. Тое La Chouffe ўвогуле маладой вытворчасьці, існуе ад канца 80-х., калі не памыляюся. Ды ўвогуле ў Бельгіі нетрадыцыйны, неклясычны бровар. Толькі Чэхія !
6
Mafkees /ответить/
03.07.2023
Жвір, Опять Памыляецеся ) эти trappistы как например Westvleteren варят монахи и все это натуральное и древней чем вы себе можете представить. Только Чехия-это для детей и беременных,почти безалкогольное..не смешите)
6
Максим Дизайнер/ответить/
03.07.2023
Жвір

Чушь не неси, ыксперт. Поучи еще бельгийцев, как жить, со средними зепками 3000 евро. Даже в домашних условия с помощью дрожжей и сахара можно довести хлебную брагу до 12%. Но ждать придется неделю. А в почти всей вашей белорусской ослиной моче в составе есть сахар. 
6
Максим Дизайнер/ответить/
03.07.2023
В какую тару ослиную мочу не наливай, вкуснее она от этого не станет. Хоть в баре пейте. А вкусное пиво и теплое будет ок.
3
Жвір/ответить/
03.07.2023
Mafkees , ніякія манахі ня вараць тое La Chouffe. Гэты брэнд выйшаў уласна з хобі аднаго сямейства, што варыла яго дзеля ўласнага ўжытку й пачастунку сяброў, пад свой смак і густ. Яно выйшла на рынак у другой палове 80-х. "Манашаства" ж іншых гатункаў даўно ў мінулым. Узмоцненае алкаголем т.з. "піва", гэта ўвогуле ня піва, гэта асобны напой на базе пэўных піўных традыцыяў. Гэта, як і з віном. Традыцыйнае, сапраўднае віно, натуральнага вырабніцтва, не набярэ моцнасьці вышэй за 11- 13 абаротаў. Але ёсьць узмоцненыя гатункі віна, дзе адсотак алкаголю адмыслова, штучна уздымаюць вытворцы, тэхналягічна, альбо тупа дадаючы ў іх спірт. Дык іх адпаведна й пазначаюць, і брэнды ў іх адпаведныя, з назваў якіх ужо вядома, чаго чакаць. Гэтак і вашыя бельгійскія напоі. Сапраўднае піва, традыцыйнае, клясычнае - гэта Чэхія. А калі вас адужваюць комплексы, што яно, кшталту, жаноцкае, дык вы й віскар півам назавёце, каб пацьвердзіць сваю мужчынскасьць. :)). Я ж вяду размову пра піва...
0
грешная монашка белое полусладкое/ответить/
03.07.2023
Mafkees , вы я вижу специалист) может и в историях тоже? скажите, а это правда, что рецепты пивоварения и виноделия дохристианских времен были утеряны в первые столетия после прихода христианства, но потом неким дивным образом находились в монастырях? 
5
Mafkees /ответить/
03.07.2023
Жвір, La Chouffe,Duvel и тд это коммерческие предприятия,но по традиционным рецептам. А вы погуглите Westvleteren, чтоб далеко не ходить,таких пивоварен в Бельгии в каждом районе. Кстати Вестфлетерен выпускается в ограниченых количествах,и раскупается на раз-два,в Штатах люди платят за него кучу денег и стоят в очереди.
4
Mafkees /ответить/
03.07.2023
Жвір, Почитайте о Orval, Chimay, Rochefort и ид. Вы не то читаете в википедии)
1
Mafkees /ответить/
03.07.2023
грешная монашка белое полусладкое, Да,это интересная тема,я не супер историг, но слышал об этом. Надо будет провести исследование) 100% Когда пьешь вкуснейшее абатское пиво с датой основания сорта-anno 127какой то год то понимаешь где ослиная моча,а где пиво.
4
Жвір/ответить/
03.07.2023
Максим Дизайнер, ахінею вярзеш ты, а не я. Пры чым тут брага ? Артыкул пра піва. Ты яшчэ віно ў прыклад дай, гэта таксама алкагольны напой, і прадукт бражэньня. Англійскі Эль (від піва), дарэчы, таксама мае невысокае ўтрыманьне алкаголю, 5-6%. Гэта тэхналёгія "вéрхавага" (т.б.цёплага) браджэньня. Гэта таксама клясычная, традыцыйная, тэхналёгія. Падвышэньня ж адсотку ўтрыманьня алкаголю да 8-12% дабіваюцца "прымусова" адмысловымі тэхналогіямі, дадатковай аксігенацыяй, дадатковай (паўторнай) закладкай дрожджаў, і т.д. Гэта не клясычнае піва. Карацей, я марную час з вамі, салагамі-шкалярамі. Для вас, бачу, што брага, што піва, адзін хрэн. :)
2
Жвір/ответить/
03.07.2023
Максим Дизайнер, "ждать придётся неделю". А 10-12 дзён ня хочаш ? Самагоншчык хрэнаў. :) А цяпер пацікаўся, колькі ж спатрэбіцца часу, каб зварыць сапраўднае піва. Зразумела ж, не "Балтыку" парашковую. :)) Ат, ты яго ніколі не варыў, і нават ня бачыў, як гэта робяць, суеш свае 5 капеяк, толькі смэркі празь іх і застаюцца...:)
3
Mafkees /ответить/
03.07.2023
Максим Дизайнер, Человек не то что не пробовал ничего из мною перечисленного,а даже и не слышал никогда о таком. Но разгоняет,со знанием дела,что многовековая традиция пивоварения со времен Карла Великого-шляпа и туфта..Пффф Как человеку объяснить,что да, пилзы все эти, это не плохо ,но их много и во всех странах имеются-ничего особенного, а я говорю про крутой продукт для знатоков.Им хоть в глаза ...ы, реально тутэйшыя.
1
Максим Дизайнер/ответить/
03.07.2023
Жвір

Что такое "классический" рецепт? Низовое холодное брожение с использованием дрожжей - не классический?Что ты ту общими фразами гундосишь, "классический", "специальные тэхналегии". Какие еще специальные тэхналегии?Спирта долить?В нашем колхозе одни пивные коктейли с сахаром, патокой, дрожжами, даже крафтовое. Где ты этого клясичного пива так обпился, если оно даже в Германии дрожжевое.
3
Жвір/ответить/
03.07.2023
Максим Дизайнер, пацікаўся, хаця б крыху, не палянуйся, каб зусім ужо надаўбнем табе ня выглядаць.
0
Mafkees /ответить/
03.07.2023
Жвір, Бельгія - краіна спецыфічнай традыцыі вытворчасьці так бы мовіць "піва", далёкай ад клясыкі й арыгінальнай традыцыі.... Жвир,какая классика? Кто определяет что классика а что нет,вы??)) Только не врите что вы пили Вестфлетерен и другие ништяки,я никогда не поверю,максимум попсовую шляпу,увы. Так бы мовіць піва....это вы вообще загнули,продолжайте называть ослиную мочу классикой,я не против,а даже за
0
Mafkees /ответить/
03.07.2023
Жвір, Чтоб сильно не выпендриваться предлагаю рассмотреть такое вообще не раритетное пиво как leffe -anno 1240. Большинство сортов +-6% есть и более мощные варианты конечно. Я к тому что в Бельгии есть и Чехия stile - Jupiler, Stella Artois, De Koninck,Maes,Cristal и многое другое, про это я вообще молчу)В Бенелюксе чешское пиво пьют хиба лишь чехи.)
0
Mafkees /ответить/
03.07.2023
Жвір, Я бы еще добавил что бельгийское пиво признано культурным наследием Юнеско,но пан жвир с болот знает все лучше всех.
2
Жвір/ответить/
03.07.2023
Mafkees , вы пайшлі ўбок ад уласна тэмы, і таго майго цьвержаньня (да mikoly), якое й выклікала ў вас эмоцыі (назавем гэта так). Ды няхай яно будзе спадчынай Юнэска. І што з таго ? Я вам казаў, і кажу, што бельгійскае т.з. "піва", з узмоцненым утрыманьнем алкаголю, ёсьць прыкладам неклясычнай піўной культуры, з сваімі, неарыгінальнымі, традыцыямі вытворчасьці. Такі прадукт назваць півам можна толькі ўмоўна. Чаму ? Ды таму, што чым далей прадукт ад прызнанай(!) клясыкі, тым меней нагодаў мець і прызнаную ж (!) клясычную назву ! Што тут незразумела ? З камэнтара ў камэнтар тлумачу вам адно й тое ж, а вы бегаеце зігзагам па ўсім па чым. Яшчэ раз, бельгійскі алкагольны напой звараны з прымяненьнем асобных тэхналёгіяў і метадаў падвышэньня ўтрыманьня алкаголю, гэта піўны напой, а не клясычнае, традыцыйнае піва. Піце з задавальненьнем! :)
2
Жвір/ответить/
03.07.2023
Mafkees , магчыма прычына ў тым, што ў Бельгіі ня ўмеюць варыць клясычнае піва. Таму яно, клясычнае (бельгійскай вытворчасьці), і не папулярна ў тым бенілюксі. Бельгійцы злаўчыліся кампенсаваць брак смаку падвышэньнем алкаголю. Кульнуў спадар(ня) куфлік-другі, торкнула яго, разьвесяліла кроў, і ўжо не да смаку, проста залівайся ды сьпявай ва ўсю гурдзілку. А чэхі - тонкія півавары, у іх няма мэтаў адно толькі захмяліць бражніка, але ўразіць яго смакам у самае сэрца!.. Ну, гэта ўжо йзноў да клясыкі й сапраўдных традыцыяў паварот робім, гэта не пра Бельгію...
0
Mafkees /ответить/
04.07.2023
Жвір, магчыма прычына ў тым, што ў Бельгіі ня ўмеюць варыць клясычнае піва. Бельгійцы злаўчыліся кампенсаваць брак смаку падвышэньнем алкаголю. Чувачек,ты мне надоел своей чушью про класичнае або не класичнае,пей ты что хочешь,только не опписайся от выпитых ведер ослиной мочи.А по поводу того что в Бельгии не умеют варить пиво,так вообще такое ощущение общаюсь или с ненормальным и с безмозглой малолеткой которая херню мне какую-то втирает.
2
Жвір/ответить/
04.07.2023
Mafkees , у вас няма нават мінімальнага разуменьня пытаньня, вы проста агрэсіўная ахвяра рэклямы пад уплывам рэфлексу статка, і з гэтым трэба зьмірыцца. Уласна кажучы, мне гэта было бачна з першых вашых допісаў па тэме, але трэба было праверыць, таму страціў крыху часу на гэта. Шкадую, мне трэ было спыніцца раней, каб не раз'юшыць вас гэтак радыкальна... Да рэчы, цікавы момант, мне тут падказалі, што ў маёй краіне, вельмі папулярнай у замежнага турыста, з усяго сьвету(!), ужо апошні бельгійскі паб блізкі да самаліквідацыі... Ну, што тут скажаш, вандроўны люд, як і тутэйшы, не вядзецца на лухту... Бярыце прыклад і бывайце здаровы жывіце багата.
0
дочка Максима Дизайнера/ответить/
03.07.2023
мужыкі не сварыцеся) піва ж наадварот здаецца мусіць рабіць лагодным...
дарэчы, са святам вас! з Днём незалежна
га піўнога прабегу (National Independent Beer Run Day) - ЗША /iyul/3 🍺🥤🍺
ну, хто хоча, можа канечне адзначыць Дзень амерыканскага быдла (American Redneck Day) - ЗША /iyul/3 🙃
2
Жвір/ответить/
03.07.2023
Mafkees , не кажыце, чаго ня ведаеце, я пакаштаваў розныя гатункі, і пэўныя зь ліку вамі пералічаных, непасрэдна ў Бельгіі (Антвэрпэн), і даволі даўно, нават проста даўно. У свой час бываў там па некалькі разоў на год. А потым і ў сваім месцы, дзе жыву. Дарэчы, тут ня толькі прапануюць тое піва, але й даюць магчымасьць азнаёміцца з гісторыяй брэндаў, і агульнай інфармацыяй з метадаў іх вытворчасьці. Ну, так было раней, цяпер можа й не, шмат гадоў не наведваўся ў бельгійскія пабы, бо ёсьць значна больш цікавая альтэрнатыва, сапраўднага піва, клясычнага. Таму Вікіпедыя мне не патрабуецца, наўрад-ці яна пашырыць мае веды ў пытаньні. Адкрылі мне Амэрыку, камерцыйнае прадпрыемства ! А вы ці пілі калі ў пабах піва некамерцыйнага бровара ? :) У Амэрыцы могуць плаціць за бельгійскі напой з падвышаным утрыманьнем алкаголя якія заўгодна грошы, гэты факт сам па сабе не набліжае яго да піўной, традыцыйнай клясыкі. Бельгія - краіна спецыфічнай традыцыі вытворчасьці так бы мовіць "піва", далёкай ад клясыкі й арыгінальнай традыцыі, з вельмі вузкай папулярнасьцю ў сьвеце. А вось чэскае піва, з вялікім задавальненьнем п'юць ва ўсім сьвеце, набываюць ліцэнзіі ды вырабляюць (часам нават пасьпяхова)) паўсюль, у тым ліку і ў Амэрыцы...
02.07.2023
хамса, / Abjacau? Kudy u Mensk ? Tak ja tak pryvjazu....tolki ne vyrashyu ehac-ni ehac ? Sabaka tez hoca ehac....Paspart(Zamezny) u jae ios tolki-ne nadzeina neiak....Sabaku moguc arystavac (za Abrazu *Jago*....)
0
хамса/ответить/
02.07.2023
mikola, ды ясна-панятна
пра вашу сабаку ("сабака", дарэчы, мужчынскага роду ў нашай мове) усе чулі не раз

карацей - нічога ад вас не даждёсі (
03.07.2023
хамса, /pisyce adres....
1
Floris Framboise/ответить/
03.07.2023
звар'яцелі? па ноняшным часе хату паліць
у Дызайнера спытайце - ён МУСіць ведае... 
0
Mafkees /ответить/
02.07.2023
Да, и конечно только в стекле.
03.07.2023
Хочу быть американским учёным.
1
кока-кола/ответить/
03.07.2023
дык з бляшанкі ж піць нязручна і негігіенічна - усякія мышкі-крыскі пабегаюць-пасікаюць на гэтыя бляшанкі на складзе там...
Чтобы оставить комментарий, пожалуйста, включите JavaScript в настройках вашего браузера